donderdag 27 oktober 2011

Kerstsfeer in Londen

Van 3 tot 7 December gaan we naar Londen. Mijn dochter, mijn moeder en ik. Ik had Natasja een stedentripje beloofd, de kerstperiode leek mij een leuke tijd. Ik ben nog nooit in Londen geweest en volgens Natasja is het een hele leuke stad. Natasja vond op internet tickets voor maar 30 euro, vanaf Eindhoven naar Londen dus meteen geboekt. Toen oma het hoorde vond ze het erg leuk dus een dag later nog een ticket geboekt die inmiddels wel 12 euro duurder was. Daarna op zoek naar een hotel, dat viel tegen, ik wil een kamer met douche/wc en een beetje gunstige ligging, de prijzen daarvan waren best hoog. Uiteindelijk een hotel in de wijk Victoria gevonden, gunstig wat betreft openbaar vervoer, er gaat een bus vanaf vliegveld Stansed naar Victoria station en op een kwartiertje lopen van Buckingham Palace. We willen naar een musical, waarschijnlijk "We will rock you" , het British museum, een keer High tea en natuurlijk de Highlights zien. We hebben 3 1/2 dag, kijken hoever we komen met alles bezichtigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten